Hop til indhold

Min iPhone tæller skridt

• Please log in to reply
5 svar på dette emne

#1 Nilleper

Nilleper

Mega rutineret Ekvinde

• 500+
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 774 Indlæg:
  • Køn:Kvinde
  • Status:Gift
  • Børn:2 børn
  • Fødselsår:1971

Sendt 06 March 2013 - 10:00

Jeg har fundet en app til min iPhone, der hedder "Moves". Det æder lynhurtigt rigtig meget af mit batteri - og indimellem opfører den sig pudsigt.
Men alt i alt tæller den dagen, der går.

Den tæller, hvor mange skridt, jeg går, med iPhonen i lommen. Og så kommer konkurrencegenet op i mig. For jeg skal da gå lidt længere end igår. Jeg skal da lige have et par skridt mere med. Hvis jeg tager elevatoren op til kontoret, så snyder jeg jo mig selv for 250 skridt!! Nej - DET går ikke. Eller når jeg henter kaffe. Måske jeg liiiige skulle gå en omgang på alle kontorerne?

Jeg får rørt mig meget mere. "Skal jeg hente dig på stationen" spurgte kæresten igår. Og jeg kunne helt mærke, jeg blev helt halvfornærmet.. "Nej da!! Vil du berøve mig for 2500 skridt?? " Måden at tænke på, gør pr. automatik, at jeg får rørt mig langt mere end før.

Og så er det altså en ren lise for sjælen, sådan at gå en tur hjem på 20 minutter.. eller gå fra stationen på jobbet på 12 minutter. Luften er let - og forårssolen står hele tiden og kan ikke helt bestemme sig for, om den skal hoppe frem, eller blive i skjul.

(Det er så lidt grænseoverskridende, at app'en gemmer nøjagtigt hvor jeg har været hvornår.)

Øvv.. hvorfor laver den hele tiden to indlæg?

#2 lause

lause

Nyder sommeren

• Æresmedlem - Rød
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13212 Indlæg:
  • Status:Single
  • Bor:Taastrup
  • Børn:3 børn
  • Fødselsår:1948
Opskrifter: 29

Sendt 06 March 2013 - 10:49

Jeg har ingen iphone; men jeg overvejer lidt, om der også findes skridttæller til android.
Til gengæld har jeg altid en skridttæller i min lomme. Jeg har en Idomove, hvor man kan uploade direkte til en hjemmeside.
Og en gang imellem får man da lige gået et par ekstra skridt, hvis nu den ligger lige omkring de 10.000 skridt. :)

#3 Nilleper

Nilleper

Mega rutineret Ekvinde

• 500+
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 774 Indlæg:
  • Fødselsår:1971

Sendt 06 March 2013 - 11:15

Se indlæglause, på 06 March 2013 - 10:49, sagde:

Og en gang imellem får man da lige gået et par ekstra skridt, hvis nu den ligger lige omkring de 10.000 skridt. :)

Med kontorarbejde - og lang transport til arbejde, har jeg super svært ved at nå de 10.000. Indtil videre er maks omkring de 9000
Men jeg bliver bedre dag for dag - og idag burde jeg komme over de 10000, fordi jeg netop har planlagt at gå et stykke, hvor jeg normalt ville tage metroen :41:

#4 kone

kone

Ingen kan hjælpe alle, men alle kan hjælpe nogen!

• Æresmedlem - Grøn
  • 6375 Indlæg:
  • Bor:Lynge
  • Børn:1 barn
  • Fødselsår:1958
Opskrifter: 9

Sendt 06 March 2013 - 12:36

Det lyder effektivt med sådan en skridttæller, det må jeg overveje ;)

#5 lause

lause

Nyder sommeren

• Æresmedlem - Rød
  • 13212 Indlæg:
  • Status:Single
  • Bor:Taastrup
  • Børn:3 børn
  • Fødselsår:1948
Opskrifter: 29

Sendt 06 March 2013 - 12:42

Se indlægNilleper, på 06 March 2013 - 11:15, sagde:

Se indlæglause, på 06 March 2013 - 10:49, sagde:

Med kontorarbejde - og lang transport til arbejde, har jeg super svært ved at nå de 10.000. Indtil videre er maks omkring de 9000
Men jeg bliver bedre dag for dag - og idag burde jeg komme over de 10000, fordi jeg netop har planlagt at gå et stykke, hvor jeg normalt ville tage metroen :41:
Det er heller ikke hver dag, jeg når 10.000 skridt. :) Jeg har også kontorarbejde, men går en del mellem to etager, til kopimaskine og til fax.
Så hvis/når skridttælleren kommer over 8.000 skridt, så går jeg en lille tur, når jeg kommer hjem.

#6 CaraMia

CaraMia

Æres Ekvinde

• Æresmedlem - Rød
  • 24459 Indlæg:
  • Bor:Danmark
  • Fødselsår:1950
Opskrifter: 5

Sendt 06 March 2013 - 13:30

Jeg når ALDRIG 10000 skridt, men det gør ikke noget når jeg nu ikke kan

Men Ebbe har haft min skridttæller med på arbejde (portør) og han når nemt 15-20000 på en arbejdsdag, ikke noget at sige til at han er træt når han kommer hjem

Dette indlæg er blevet redigeret af CaraMia: 06 March 2013 - 13:30

0 Bruger (e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme