34 svar på dette emne
Sendt 12 February 2012 - 10:08
ja så ser det ud til jeg har taget et STORT spring og er på vej til at blive husejer
http://boisilkeborg....bmit=Søg bolig
der skal dog lige ske lidt inde i huset og i haven, men tag, vinduer og døre er tæt på at være nyt
http://boisilkeborg....bmit=Søg bolig
der skal dog lige ske lidt inde i huset og i haven, men tag, vinduer og døre er tæt på at være nyt
Sendt 12 February 2012 - 10:11
Det ser rigtig dejligt ud , der skal dog laves lidt kan jeg se - Tillykke med det
Sendt 12 February 2012 - 10:19
ja den ene mur mellem stue og køkken skal væk, det er i den ende hvor man på plantegning kan se trappen til 1. og på billeder er det den i stuen bag sofaen.
køkkenet skal købes i IKEA
på 1. sal skal det bagerste rum laves til 2 og den ene ende af stuen skal bliver mit soveværelse
Kom med et bud på hvad jeg skal give for det?
køkkenet skal købes i IKEA
på 1. sal skal det bagerste rum laves til 2 og den ene ende af stuen skal bliver mit soveværelse
Kom med et bud på hvad jeg skal give for det?
Sendt 12 February 2012 - 11:33
tillykke med huset - det er noget helt særligt at blive husejer
Sendt 12 February 2012 - 11:43
Tillykke med huset. Jeg bliver helt nostalgisk ved at se indretningen. Genkender både billeder og møbelstil fra min barndom/ungdom. Jeg gætter på det er ældre mennesker der bor der.
Sendt 12 February 2012 - 12:53
maidk, på 12 February 2012 - 10:08, sagde:
ja så ser det ud til jeg har taget et STORT spring og er på vej til at blive husejer
http://boisilkeborg....=S%C3%B8g+bolig
http://boisilkeborg....=S%C3%B8g+bolig
STORT tillykke.
Hvor dejligt.
Ja, der er sørme da potientale til en hel masse.
Så spændende.
Sendt 12 February 2012 - 13:08
Tillykke med det - det ser ud til at være et hyggeligt lille hus. 
Du kan da ihvertfald tage alle kanaler i hele verden.
Du kan da ihvertfald tage alle kanaler i hele verden.
Sendt 12 February 2012 - 16:04
Hold da op ..........det ser da dejligt ud ,tillykke med det :-)
Helt vildt som det ligger med markerne ved siden af og ...........sikken skøøøn udsigt :-)
Helt vildt som det ligger med markerne ved siden af og ...........sikken skøøøn udsigt :-)
Sendt 12 February 2012 - 16:19
Tillykke med det, MaiBrit - det skal nok blive godt. Der er da ihvertfald muligheder nok i huset.
Hvis man har energien og lysten, til at få sat sit eget præg på huset -så er det da et oplagt køb
Det har da en skøn beliggenhed, og haven ser hyggelig og "gammeldags" ud.
Det er bare stort, at købe sit eget hus.
Håber i bliver rigtig glade for at bo der
Hvis man har energien og lysten, til at få sat sit eget præg på huset -så er det da et oplagt køb
Det har da en skøn beliggenhed, og haven ser hyggelig og "gammeldags" ud.
Det er bare stort, at købe sit eget hus.
Håber i bliver rigtig glade for at bo der
Sendt 12 February 2012 - 16:54
Tillykke med huskøbet
det skal nok blive flot når du har sat DIT præ på huset, med maling o. s. v.
hahaha
man kan godt se at der har boet ældre mennesker, uha der er godt nok meget " nips" men det er vel tømt når du skal overtage huset
hahaha
Sendt 12 February 2012 - 20:39
Det er altid noget særligt at blive husejer. 
Hvor ser det hyggeligt ud.
Hvor ser det hyggeligt ud.
Sendt 15 February 2012 - 04:35
Tillykke 
Hvor er det dejligt for dig/ jer!
Det bliver spændende at følge med i projektet
Hvor er det dejligt for dig/ jer!
Det bliver spændende at følge med i projektet
Sendt 20 February 2012 - 20:42
så har banken godkendt 
mangler bare advokaten, han vil blot lige have undersøgt om det er fordi forsikringen ikke vil tegne råd, svamp og rør, eller om det er fordi sælger ikke har villet betale for det.
tror dog mest på det sidste
mangler bare advokaten, han vil blot lige have undersøgt om det er fordi forsikringen ikke vil tegne råd, svamp og rør, eller om det er fordi sælger ikke har villet betale for det.
tror dog mest på det sidste
0 Bruger (e) læser dette emne
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme