Hop til indhold

Senseo

• Please log in to reply
12 svar på dette emne

#1 Anja A

Anja A

Æres Ekvinde

• Æresmedlem - Grøn
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1969 Indlæg:
  • Køn:Kvinde
  • Status:Gift
  • Bor:Ølstykke
  • Børn:1 barn
  • Fødselsår:1974

Sendt 11 December 2011 - 12:24

Vi har en senseo, der kører på sidste vers.

Vi er rigtig glad for den, men vil gernehave en af de nye.

Nogen der kender dem, og kan fortælle lidt om den....mener den hedder Senseo Latte select?

#2 Riax

Riax

nærmest lykkelig

• Æresmedlem - Grøn
  • 2227 Indlæg:
  • Bor:Galten, vest for Århus
  • Børn:2 børn
  • Fødselsår:1976
Opskrifter: 3

Sendt 11 December 2011 - 13:09

Vi skiftede ud med en Nespresso for nyligt og det har vi overhovedet ikke fortrudt, kaffen er bare SÅ meget bedre, også selvom vi havde købt sådan en skal til selv at kunne fylde kaffe i til Senseoen. Så det vil være mit råd, kender ikke de nye Senseomaskiner

#3 hylle

hylle

beslutninger giver nattero - gode beslutninger giver god nattero

• Æresmedlem - Rød
  • 13609 Indlæg:
  • Bor:Aalborg
  • Fødselsår:1959
Opskrifter: 16

Sendt 11 December 2011 - 13:14

Se indlægRiax, på 11 December 2011 - 13:09, sagde:

Vi skiftede ud med en Nespresso for nyligt og det har vi overhovedet ikke fortrudt, kaffen er bare SÅ meget bedre, også selvom vi havde købt sådan en skal til selv at kunne fylde kaffe i til Senseoen. Så det vil være mit råd, kender ikke de nye Senseomaskiner

Vi har lige købt en senseo , men ved ikke om det er den du efterlyser- vi købte den brugt og indtil nu er vi overrasket over hvor glade vi faktisk er for den
Rikke den der til selv at fylde i , hvad koster den og bliver det lige så godt som de puder?
Egon synes det er nogle gode kopper kaffe han har fået indtil nu. Jeg købte så en kakao uden at orientere mig om at der skulle en speciel holder til det så den får jeg ikke den rigtige ud af , da jeg bare bruger pulveret i en kop vand ( den smager ikke ret meget bedre end BKI på vand)

#4 Riax

Riax

nærmest lykkelig

• Æresmedlem - Grøn
  • 2227 Indlæg:

Sendt 11 December 2011 - 13:25

Se indlæghylle, på 11 December 2011 - 13:14, sagde:

Rikke den der til selv at fylde i , hvad koster den og bliver det lige så godt som de puder?

Fordelen ved den er, at du kan få lige den kaffe du godt kan lide og kan, afhængig af kaffemærke naturligvis, gøres lidt billigere. Husker ikke hvad vi gav for den skal og heller ikke hvor den er købt, da det snart er 6 år siden. Men man kan vel google det?

#5 Fine

Fine

Farmor

• Æresmedlem - Blå
  • 1362 Indlæg:
  • Bor:Bogø
Opskrifter: 1

Sendt 11 December 2011 - 23:21

Jeg har en Senseo, og er bare SÅ glad for den. I sommerhuset har jeg en OBH, også til puder, men den er ikke lige så god.
Jeg købte også et af de der filtre, til at hælde almindelig kaffe i, men jeg syntes altså puderne smager bedre,
kaffen i puderne er malet finere end den kaffe man køber,så kaffen i plasticfiltret bliver for tynd.
Man kan også få filterposer til Senseoen, men de er besværlige at fylde,
og også her syntes jeg, at kaffen ikke bliver udnyttet ordentligt, ja, det er så min erfaring/mening.
Det er Melitta, der har lavet filterposerne, og plasticfiltret fandt jeg i en eller anden netkaffebutik til 20 kroner for 2 stk.
Ja, man sparer lidt ved at bruge de 2 ting, men jeg vil nu hellere have en ordentlig kop kaffe.
Du må google efter filtrene på nettet, for jeg kan heller ikke huske, hvor jeg købte dem, det er nok et par år siden.

#6 Riax

Riax

nærmest lykkelig

• Æresmedlem - Grøn
  • 2227 Indlæg:

Sendt 12 December 2011 - 07:39

Se indlægFine, på 11 December 2011 - 23:21, sagde:

Jeg har en Senseo, og er bare SÅ glad for den. I sommerhuset har jeg en OBH, også til puder, men den er ikke lige så god.
Jeg købte også et af de der filtre, til at hælde almindelig kaffe i, men jeg syntes altså puderne smager bedre,
kaffen i puderne er malet finere end den kaffe man køber,så kaffen i plasticfiltret bliver for tynd.
Man kan også få filterposer til Senseoen, men de er besværlige at fylde,
og også her syntes jeg, at kaffen ikke bliver udnyttet ordentligt, ja, det er så min erfaring/mening.
Det er Melitta, der har lavet filterposerne, og plasticfiltret fandt jeg i en eller anden netkaffebutik til 20 kroner for 2 stk.
Ja, man sparer lidt ved at bruge de 2 ting, men jeg vil nu hellere have en ordentlig kop kaffe.
Du må google efter filtrene på nettet, for jeg kan heller ikke huske, hvor jeg købte dem, det er nok et par år siden.

vi har så malet kaffen til senseoen selv. Jeg synes stadig Nespresso er længder bedre end Senseo

#7 Linse

Linse

... <3 det ER forår <3 ...

• Æresmedlem - Rød
  • 25372 Indlæg:
  • Fødselsår:1965
Opskrifter: 42

Sendt 12 December 2011 - 07:39

Har haft en Senseo, men blev træt af at ha maskinen stående..solgte den til en kollega.

#8 maidk

maidk

jeg kan det godt, jeg har bare ikke lært det endnu

• Æresmedlem - Grøn
  • 3166 Indlæg:
  • Status:Single
  • Bor:8600
  • Fødselsår:1972

Sendt 06 May 2012 - 16:42

Jeg har også skiftet min senseo ud med en tassimo og ja kaffen koster lidt mere men smager fantastisk

Og flere valg muligheder i special kaffe

#9 Anja A

Anja A

Æres Ekvinde

• Æresmedlem - Grøn
  • 1969 Indlæg:

Sendt 06 May 2012 - 17:52

Hov en gammel tråd :)

Vi endte med at købe en anden senseo, faktisk magen til vores gamle, da min mand er meget glad for senseo-kaffe. Vi køber altid puder, når vi er i Tyskland, der er de lidt billigere og udvalget større end herhjemme ;)

#10 hylle

hylle

• Æresmedlem - Rød
  • 13609 Indlæg:

Sendt 06 May 2012 - 17:55

Se indlægAnja A, på 06 May 2012 - 17:52, sagde:

Vi endte med at købe en anden senseo, faktisk magen til vores gamle, da min mand er meget glad for senseo-kaffe. Vi køber altid puder, når vi er i Tyskland, der er de lidt billigere og udvalget større end herhjemme ;)

Hvor meget er der at spare i Tyskland?
Vi giver vel ca 25 - 30 kr for vores puder alt efter hvad det er for nogle vi køber

#11 Fine

Fine

Farmor

• Æresmedlem - Blå
  • 1362 Indlæg:
  • Bor:Bogø
Opskrifter: 1

Sendt 06 May 2012 - 18:08

Aldi har 40 kaffepads til 30kr. De er faktisk ret gode, jeg syntes SenseoPads er for dyre.
Min søster er også en stor kaffedrikker, hun smagte dem for første gang i går, nu vil hun også ha en Senseomaskine :fnis:

#12 Anja A

Anja A

Æres Ekvinde

• Æresmedlem - Grøn
  • 1969 Indlæg:

Sendt 06 May 2012 - 18:16

Se indlæghylle, på 06 May 2012 - 17:55, sagde:

Se indlægAnja A, på 06 May 2012 - 17:52, sagde:

Hvor meget er der at spare i Tyskland?
Vi giver vel ca 25 - 30 kr for vores puder alt efter hvad det er for nogle vi køber

Det er ikke meget man spare måske et par kroner, men udvalget er større....

#13 hylle

hylle

• Æresmedlem - Rød
  • 13609 Indlæg:

Sendt 06 May 2012 - 18:20

Se indlægFine, på 06 May 2012 - 18:08, sagde:

Aldi har 40 kaffepads til 30kr. De er faktisk ret gode, jeg syntes SenseoPads er for dyre.
Min søster er også en stor kaffedrikker, hun smagte dem for første gang i går, nu vil hun også ha en Senseomaskine :fnis:

Okay dem skal vi da have prøvet af - Her er det dog mest Egon der drikker det , jeg er mere til den alm kaffe

0 Bruger (e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme