De kom så langt om længe fredag i uge 47, og de blev monteret her i fredags...
Så langt så godt!
Håndværkerne kom fredag morgen, inden vi tog på arbejde.
Da vi kom hjem fra arbejde lidt over 4, var de selvfølgelig forlængst væk.
Der var så stadig tændt lys i det meste af huset, hvor de havde været...
Men oki, fair nok - det kan vi da leve med!
Vi går så en tur rundt i huset for at se, om de nåede dem alle 5.
Hvilket de havde, så det var jo bare fedt!!
Jeg får så lige den tanke, at jeg skal da lige se dem udefra...
Hmmm...
Der er så ikke fuget omkring nogen af dem!!
Der er åbent direkte ind til isoleringen!!
Sq da ikke den fedeste plan i hele verden med alt det regn, vi har fået her i weekenden!!
Jeg havde ikke hørt noget fra dem om, at de altså ikke var helt færdige, og på køkkenbordet lå der sådan en afslutningsseddel, hvor man kunne krydse af i, om alt var som det skulle være eller ej!
Mig ind og finde tilbudet - jo jo, det var med isolering og udvendig fuge!
Ringe til det firma, der havde været og sætte vinduerne i - ingen svar, så lagde en besked.
Ringe til det firma, som vi har købt vinduer inkl. montering hos - der var sælgeren selvfølgelig gået på weekend!!
Så nu regner jeg da stærkt med at høre fra en eller anden i morgen formiddag!!
Vi var så nødt til at skulle spare et sted, så vi valgte, at vi selv ville montere lysninger og bundstykker.
Ved 2 af vinduerne kan vi så faktisk nøjes med at sætte nogle små tynde lister inde omkring vinduet, fordi bundstykke og lysninger sidder der endnu, og vinduet sidder helt tæt til!
I går kom vi så til at kigge nærmere på køkkenvinduet, hvor bundstykket også stadig sidder...
I den ene side sidder vinduet helt ind til bundstykket, i den anden side gaber det med 1 cm!
I dag har jeg så lige været ude og måle - ganske rigtigt! Vinduet er sat skævt i
Det er vist alligevel gået lidt for stærkt med at komme hjem på weekend!!!
Det er sq lidt træls, at de er nødt til at komme her igen!
For vores hund og håndværkernes skyld havde vi afleveret Neela hjemme hos mine forældre torsdag aften, fordi der ikke var et rum, som hun kunne være i, som håndværkerne ikke skulle i!
Det er vi jo så nødt til at gøre igen, når vi finder ud af, hvornår de kommer
Så jeg er altså ikke vanvittigt begejstret for håndværkere, som det ser ud lige nu...