Ups, jeg kom til at klage
Startet af
Jenna
, Nov 30 2011 13:29
15 svar på dette emne
Sendt 30 November 2011 - 13:29
Normalt er jeg absolut ikke en der går og klager over folk.
Men i dag blev det for meget.
Jeg havde lagt mig et par timer. Vågner ved at det banker på døren. Og ja, der gik vist lige lidt tid inden jeg fik noget tøj på og kom ud for at se hvem det var.
Det var fra GLS firmaet.
Da han ser mig, kom ham og hans praktikant gående med 2 pakker. En stor og en lille.
Hold da op hvor han skælte mig ud. Lige meget hvad jeg svarede, var han sur på mig.
Da jeg havde skrevet uder, lod han den store pakke stå ude i regnen. Totalt ligeglad med om jeg kunne få den ind selv.
Jeg fløj lige ind til telefonen, og fik fat på en sød dame fra firmaet. Jeg startede med at rose firmaet, som jeg ellers kun havde gode oplevelser med (det kunne hun godt lide) Og så fortalte jeg om min oplevelse.
Hun lovede at han ville komme over knæet. (det var ikke lige sådan hun sagde det ;-)
Jeg har det godt over at jeg har fået gjordt noget. Men også lidt dårlig samvittighed over at han nu får ballade på sit arbejde.
Hvad gør du i sådan en situation? Klager eller trækker bare på skulderen?
Men i dag blev det for meget.
Jeg havde lagt mig et par timer. Vågner ved at det banker på døren. Og ja, der gik vist lige lidt tid inden jeg fik noget tøj på og kom ud for at se hvem det var.
Det var fra GLS firmaet.
Da han ser mig, kom ham og hans praktikant gående med 2 pakker. En stor og en lille.
Hold da op hvor han skælte mig ud. Lige meget hvad jeg svarede, var han sur på mig.
Da jeg havde skrevet uder, lod han den store pakke stå ude i regnen. Totalt ligeglad med om jeg kunne få den ind selv.
Jeg fløj lige ind til telefonen, og fik fat på en sød dame fra firmaet. Jeg startede med at rose firmaet, som jeg ellers kun havde gode oplevelser med (det kunne hun godt lide) Og så fortalte jeg om min oplevelse.
Hun lovede at han ville komme over knæet. (det var ikke lige sådan hun sagde det ;-)
Jeg har det godt over at jeg har fået gjordt noget. Men også lidt dårlig samvittighed over at han nu får ballade på sit arbejde.
Hvad gør du i sådan en situation? Klager eller trækker bare på skulderen?
Sendt 30 November 2011 - 13:48
klager på den gode kontruktive vis - helt som du har gjort det
Sendt 30 November 2011 - 16:04
Hvis jeg føler mig uretfærdigt behandlet klager jeg på en ordenlig måde - enten via skrift eller mundligt!
Sendt 30 November 2011 - 17:15
Han skal opføre sig ordentlig når han er ude ved hans kunder. Så jeg synes det er i orden at du ringer og klager...
#5 Gæst: Pihlle_*
Sendt 30 November 2011 - 17:17
Jeg kan ikke prale af jeg altid klager på en konstruktiv og god måde... Bliver jeg gal, så kan jeg fint ryge op i det røde felt og så bliver der desværre læst og påskrevet..
Jeg VED jo godt at det ikke fører til noget godt... overordnet set.. men det er bare ikke altid lige let at styre.... Til gengæld er jeg rigtig god til at sige undskyld hvis jeg er gået over stregen... og MENE det..
Synes du taklede det flot Jenna
Jeg VED jo godt at det ikke fører til noget godt... overordnet set.. men det er bare ikke altid lige let at styre.... Til gengæld er jeg rigtig god til at sige undskyld hvis jeg er gået over stregen... og MENE det..
Synes du taklede det flot Jenna
Sendt 30 November 2011 - 17:26
Jeg klager hvis jeg synes at jeg er behandlet uretfærdigt eller dårligt. Jeg gør det på den pæne måde, fordi jeg synes at ha erfaret, at det er det man får det bedste resultat ud fra..
Hva skældte han dig ud over?
Hva skældte han dig ud over?
Sendt 30 November 2011 - 18:16
Tak fordi jeg ikke er den eneste der klager ;-)
Linse: Han skældte ud over at jeg sov
Sendt 30 November 2011 - 18:22
Jenna, på 30 November 2011 - 18:16, sagde:
Tak fordi jeg ikke er den eneste der klager ;-)
TROR den mand da, at hele verden er vågen døgnet rundt fordi han kører ud med pakker??? IDIOT, er der kun at sige om sådan en mand. Der må være en der har tisset på hans sukkermad eller osse fik han ikke noget igår fordi konen var sur..
Sendt 30 November 2011 - 19:39
Jeg kan godt forstå du klagede. Jeg ville også klage over det.
Sendt 30 November 2011 - 21:48
Sendt 30 November 2011 - 22:15
Det sjove er at jeg ikke engang vidste at karsten havde bestil noget som skulle komme i dag.
Sendt 09 December 2011 - 11:05
Det er altid ok, at give feed back.
Feed back er en gave, som modtageren kan vælge at bruge eller ej.
Og det er ikke dit ansvar, hvordan firmaet vælger at italesætte det overfor chaufføren.
Feed back er en gave, som modtageren kan vælge at bruge eller ej.
Og det er ikke dit ansvar, hvordan firmaet vælger at italesætte det overfor chaufføren.
Sendt 11 December 2011 - 19:39
Jeg ville helt sikkert også klage. Folk der har "kundekontakt" på et eller andet plan, SKAL bare opføre sig venligt og høfligt, basta! Det er det mindste man kan forvente (med mindre, man virkeligt står overfor en gevaldig idiot, der nærmest "overfalder" en). Så ja, jeg ville gøre som dig og klage. Hvis jeg var/er vred, mens jeg snakker i tlf. vil jeg til gengæld også undskylde overfor vedkommende, at han/hun nu lige får ballen, -da jeg jo godt ved, at de ikke har noget med det at gøre..
Sendt 12 December 2011 - 07:37
Du har helt ret i at når man har kundekontakt, opføre man sig ordenligt.
Da jeg ringede og klagede, startede jeg med at rose firmaet, og så stille og roligt forklare hvad der var sket. På den måde blev det overhovedet ikke ubehageligt for hende jeg snakkede med.
Da jeg ringede og klagede, startede jeg med at rose firmaet, og så stille og roligt forklare hvad der var sket. På den måde blev det overhovedet ikke ubehageligt for hende jeg snakkede med.
0 Bruger (e) læser dette emne
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme