Tak skal i ha !
Den er allerede afhentet og fyldt op på det nye badeværelse.. og er da bare SÅ glad for jeg købte den, aner ikke hvor vi ellers skulle ha gjort af div.
Skal nok lægge billeder ind, men er sgu for træt efter flynting hele dagen, så venter lidt til der er overskud til den slags.
og en lille historie tilknyttet :
Min veninde og jeg skulle hente montren i dag... i min lille C1'er... og montren er vel 2 meter høj... Men vi satsede på det kunne lade sig gøre..
Vi parkerede i en sidegade, og gik ud fra det ville være relativt let at bære den hen til bilen, forretningen ligger i gå gaden..
Men den er ikke sårn lige at slæbe rundt med blev vi enige om, så mens min veninde fik tapet døren fast i montren så hentede jeg bilen... også selvom det er pisse ulovligt at køre i gågaden..
Vi tænkte bare hvad er odds'ne lige for at politiet kommer...
Meeen... O'ense politi skal man ikke undervurdere... !!
For lissom jeg havde parkeret... så trillede en patruljevogn op på siden af mig... og spurgte hvad jeg havde gang i midt i gågaden..
Min veninde kom ud, og det lykkes os... trods vores fremskredne aldre.. at snakke os fra andet end en påtale..
( og ja... måske det også hang lidt sammen med at der kom en vagt løbende og fortalte om en polak der havde nakket noget fra en herretøjsforretning...

)
Går den så går den.. og det gik jo også..